Kwalificaties van InfoTrade

Google Partner

Bij de uitrol van Google AdWords in Nederland, in 2003, zijn wij direct met deze vorm van marketing begonnen. Daarmee is een schat aan ervaring opgebouwd waar jij van kunt profiteren. Binnen InfoTrade hadden wij begin 2005 als één van de eersten een erkend AdWords-specialist in huis. In 2006 is daar voor InfoTrade als bedrijf de erkenning ‘Google AdWords Qualified Company’ bij gekomen.

Eind 2013 is de naam van deze kwalificatie veranderd in Google Partner. De programmavereisten daarvoor zijn onder andere jaarlijkse bijscholing en certificeringsexamens van de AdWords specialisten, minimale prestatie vereisten v.w.b. de optimalisatie van campagnes voor klanten en minimaal budget wat wordt geoptimaliseerd.

InfoTrade werkt rechtstreeks samen met Google. Wij kunnen je daarom als eerste nieuwe producten aanbieden waardoor je de concurrentie voor bent.

Informatie van Google over het werken met een externe partner van Google: Link
Link naar Google waar u onze certificering kunt terugvinden: Link

Google Analytics Qualified Professional

In navolging hierop en om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, hebben onze medewerkers inmiddels ook de individuele erkenning “Google Analytics Qualified Professional” behaald. Voor adverteerders een stukje verzekering dat ze bij een bedrijf zijn dat hun advertentiecampagnes optimaal stuurt, analyseert en maximale transparantie in hun rendement biedt.
Als je meer wilt weten over Google Analytics of als je direct een gratis Analytics-account aan wilt maken, kun je de pagina Gratis Google Analytics bekijken.

Bing

Bing is in volume natuurlijk veel kleiner dan Google. Echter ook de concurrentie en daarmee de klikprijzen zijn vaak lager dan bij Google. Vooral bij competitieve markten kan Bing als toevoeging erg interessant zijn. Uiteraard hebben de medewerkers van InfoTrade de benodigde accreditatie.