In 2018 was TikTok nog bekend onder de naam Musical.ly, een app waarin kindereren karaoke-versies van hun favoriete nummers konden opnemen.
Maar nadat Musical.ly opgenomen werd in TikTok en de gebruikersaantallen flink op liepen, zag je dat de app steeds meer door de gebruikers wordt overgenomen.
Nu in 2023, wordt de doelgroep steeds breder en heeft TikTok de wereld van social media veroverd. Tegenwoordig wordt de app door alle leeftijden gebruikt, waardoor het nu ook interessant is om TikTok mee te nemen in je marketing strategie als automotive bedrijf.
Adverteren op TikTok staat nog in de kinderschoenen en doordat er nog niet veel bedrijven hier gebruik van maken is het nog relatief goedkoop om gebruik te maken van betaalde advertenties.
Adverteren op TikTok heeft nog veel meer voordelen zoals:
Vrijblijvende video call van 30 minuten met een van de InfoTrade partners Wilbert Philippo of Remco Roos. Via Microsoft Teams, Google Meet of Zoom. Op de dag en tijdstip dat het jou het beste uitkomt!