LinkedIn is één van de grootste zakelijke sociale netwerken ter wereld en biedt bedrijven en marketeers de kans om gericht te adverteren naar professionals in verschillende industrieën en functies. Hierdoor is LinkedIn een uitstekende manier om je bedrijf of product onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten.
Om te starten met adverteren op LinkedIn, heb je een bedrijfsprofiel nodig. Als je nog geen profiel hebt, moet je dit eerst aanmaken. Hierna kun je een campagne aanmaken en je doelgroep en budget bepalen. LinkedIn biedt een scala aan advertentieformaten, waaronder tekstadvertenties, afbeelding advertenties en video-advertenties. Bepaal welk formaat het beste past bij je doelen en budget.
Hieronder geven wij 5 tips waarmee je direct aan de slag de slag kunt met het adverteren op linkedIn.
Als je deze stappen volgt, zal je bedrijf of product binnenkort onder de aandacht komen bij een groot publiek van zakelijke professionals op LinkedIn. Succes!
Vrijblijvende video call van 30 minuten met een van de InfoTrade partners Wilbert Philippo of Remco Roos. Via Microsoft Teams, Google Meet of Zoom. Op de dag en tijdstip dat het jou het beste uitkomt!