11 december 2018 Wel of geen Google Ads met jouw bedrijfsnaam? De bovenstaande vraag wordt ons veel gesteld. We hebben hier uiteraard onderzoek naar gedaan en ons antwoord in een volmondig “JA”. Het levert namelijk meer online zichtbaarheid, meer omzet en… Lees meer
23 oktober 2018 De kracht van in-market doelgroepen In Google Ads maken veel van onze klanten gebruik van doelgroepen, bijvoorbeeld voor remarketing. De doelgroepen bevatten in dat geval (geanonimiseerde) mensen die recent op jouw website zijn geweest. Aan… Lees meer
22 oktober 2018 Wat is parallelle tracking? Je hebt waarschijnlijk recent een e-mail van Google ontvangen over ‘parallelle tracking’. We willen je hierbij graag uitleggen wat dit precies is. Het belangrijkste is dat je zelf geen actie… Lees meer
13 augustus 2018 Facebook Messenger Bots Nieuw! Facebook Messenger Bots Wil jij op een eenvoudige manier voorop lopen met de nieuwste technologie van Facebook? Maak dan kennis met Facebook Messenger Bots en wees één van de… Lees meer
24 juli 2018 Nieuw: Zones in Google Tag Manager Zones in Google Tag Manager Google Tag Manager is sinds kort uitgebreid met een nieuwe “laag” in de containers die je hebt aangemaakt. Maak je nog geen gebruik van Google… Lees meer
20 juni 2018 Google Attribution, wat is de exacte waarde per kanaal? Google Attribution Eind 2018 zal Google Attribution worden gelanceerd. Voor alle marketeers een verademing, omdat deze tool zoveel meer inzichten zal gaan geven in de verschillende online en ook offline… Lees meer
16 juni 2018 Tips voor een efficiënte YouTube campagne Dat YouTube een enorm platform is met een gigantisch aantal ‘kijkuren’ zal de gemiddelde marketeer inmiddels bekend zijn. Ondanks dat het relatief eenvoudig is om een campagne op YouTube te… Lees meer
14 mei 2018 Hoe je Facebook adverteren tot een succes maakt Social Media versus Social Advertising Social Media is niet meer weg te denken uit ons leven! Als bedrijf heb je uiteraard ook een bedrijfspagina met misschien wel heel veel volgers…. Lees meer
10 januari 2018 De misvattingen over content marketing en waarom het nou juist wél onderdeel moet zijn van je strategie De gedachte is vaak dat na het publiceren van een blog er meteen een conversie volgt. Dit is niet hoe content marketing werkt, maar wel hoe veel mensen er over… Lees meer