31 juli 2017 Kwaliteitsjournalistiek straks beschikbaar bij Facebook Eerder hadden we het al over de strijd op de advertentiemarkt. Facebook en Google zijn alleenheersers op de markt en harken 80 procent van die omzet binnen, waarvan Google het… Lees meer
24 juli 2017 Online video’s kijken via mobiel kent explosieve groei Volgens het onderzoek van Zenith, is de tijd die we gemiddeld spenderen aan het kijken van een online video, 47,4 minuten per dag. Dit ten opzichte van 39,6 minuten in… Lees meer
17 juli 2017 Alleenheersers Google en Facebook harken 80 procent van al het advertentiegeld binnen Wereldwijd zijn Google en Facebook de twee internetbedrijven die het meeste verdienen aan advertenties. Toch proberen bedrijven die dominantie te doorbreken. Ondernemingen komen met innovatieve ideeën, zoals Snapchat en Amazon…. Lees meer
10 juli 2017 De Campagneplanner: wat houdt de nieuwe tool van Facebook in? Facebook heeft binnen de Business Manager de Campagneplanner geïntroduceerd. Het is een tool waarmee je “pakketten” kunt opstellen met daarin prognoses over je bereik. Deze pakketten bevatten dus alle informatie… Lees meer
3 juli 2017 Meer likes op Facebook: hoe pak je het aan? Je bedrijfspagina op Facebook kan veel bijdragen aan het succes van jouw bedrijf. Het is daarom belangrijk om veel likes te hebben, maar; kwantiteit gaat wel boven kwaliteit. Je kunt… Lees meer
26 juni 2017 WhatsApp inzetten als zakelijk communicatiemiddel: heeft het toegevoegde waarde? Als het gaat om klantenservice is het belangrijk om te weten waar jouw klanten zich bevinden. Zijn ze volop aan het Twitteren of zijn ze te vinden op Instagram of… Lees meer
19 juni 2017 De nieuwe functie van LinkedIn: Lead Gen Form Lead Gen Form: een handige nieuwe ontwikkeling van LinkedIn, dat zorgt voor een positievere gebruikservaring en leidt tot een hogere conversiekans. LinkedIn liep, in tegenstelling tot Facebook en Instagram, best… Lees meer
12 juni 2017 Videocontent; de nieuwe manier van content sharing Facebook richt zich steeds meer op video. Videocontent is een vernieuwde manier om nog meer aandacht te trekken van de mensen die je wilt bereiken. Deze manier van content sharing… Lees meer
11 december 2016 Cookie banner We krijgen veel vragen van klanten over hoe het nu zit met de cookie banner. De vraag is hoe het wettelijk in elkaar zit en hoe andere bedrijven daar op… Lees meer